Nova loja on line dos jogos de Tabuleiro

Hello all ,

Let me introduce myself. My name is Jon and recently I have opened an on line Board Gaming store in Spain. I would like to enter in the Portuguese market and I’m offering very good prices for all the games shipped to Portugal, 6.6 Euros for each shipment of games AND FREE if you spend more than 100 euros. Always using urgent transport so you will have your games in less than 48 hours. Despite this we have the best prices around, and specially for wargames and GMT stuff. We import directly from USA and Germany, always giving the best service to our customers. You can check all this information in my web site: www.planetongames.com , is both in spanish and English. I don’t speak portuguese so sorry for this message in Spanglish.

Best regards.

www.planetongames.com

Hola a todos,

Permitanme que me presente. Mi nombre es Jon y recientemente he abierto una tienda de juegos de tablero en España. Uno de mis objetivos es dar servicio al mercado portugués. Para ello estoy ofreciendo precios de envío francamente buenos para los envíos a Portugal, 6.6 Euros por envío y GRATIS si gastas mas de 100 euros en tu pedido. Todo ello se envía por transporte urgente con lo que tendreis vuestros juegos en casa en menos de 48 horas despues de que sean enviados. Ademas disponemos de los mejores precios, especialmente para Wargames y material de GMT. Importamos directamente de USa y Alemania. Podeis comprobar todo esto en mi web: www.planetongames.com , está en inglés y español. Perdón por el mensaje en "spanglish" pero no hablo portugués.

Muchas gracias por todo.

www.planetongames.com

Realmente esta loja é excelente. Os preços são muito convidativos mas na minha opinião os portes de envio de 6,60€ são imbatíveis. Já comprei um jogo, o Ra do Knizia, e a encomenda chegou no dia seguinte à encomenda (excelente!!!) ao fim da tarde, como eu não estava em casa fui levanta-la aos correios.

 

Cada um é livre de comprar onde quer mas penso que esta loja espanhola é de longe aquela que melhores preços/portes de envio pratica actualmente.

 

Boas compras!

 

Abruk