Se eu fosse vampira...

Take the quiz: “Which Vampire Clan Do You Belng To?”

Tzimisce
You are elegant, mysterious, cynical and can change your appearance. Clan quote: ‘Welcome; a thousand welcomes! I am honored that we could put aside the Jyhad’s foolish rivalries for a night, that you might come under my eaves in the spirit of-eh? you start? Ahh-that noise! A trifle! Nothing that need concern you, sweet guest!’

Xiça, agora estou com medo de ti!!

Parecias uma rapariga tão simpática!!!

É da falta de sono, sabes…

Bem, estes quizes são porreiros pra interromper o trabalho :stuck_out_tongue:
Brujah, que surpresa! Só 99% dos meus personagens de VtM são Brujah…

Take the quiz: “Which Vampire Clan Do You Belng To?”

Brujah
You’re a rebel with (or without) cause! Clan quote: ‘Think for yourself, or your better off ded. Either way I’M satisfied’.

Ok, não estava minimamente à espera deste resultado, se bem que gosto deles, não são o meu clan preferido. Costuma ser Toreador ou Tremere.

Take the quiz: “Which Vampire Clan Do You Belng To?”

Lasombra
Great job! You are manipulative and simultaneously graceful! Clan quote: ‘Shadows? Hah! I wield darkness itself, not mere shadows! Tell me, could a shadow do THIS?’

Hmm… conjuga com a minha vampira do PBEM, mas não sei se não terei feito batota inconsciente - as perguntas pareciam-me óbvias demais (no sentido em que se estava mesmo a ver qual resposta correspondia a qual clã em todas as perguntas, para quem conheça Vampire).

Take the quiz: “Which Vampire Clan Do You Belng To?”

Brujah
You’re a rebel with (or without) cause! Clan quote: ‘Think for yourself, or your better off ded. Either way I’M satisfied’.


A Mestrar: Amber Diceless
A Jogar: Vampire: the Masquerade (PBEM e Tabletop)